O sinteză bună a dlui Ion Teleanu pentru Ziua News, semnalată de un cititor:
Imigraţia musulmană a bulversat întreaga Europă în ultimele săptămânii. Deocamdată, România încă nu a fost inclusă în circul migraţiei musulmane, decât tangenţial, prin câteva cazuri isolate. Însă, mare migraţie musulmană s-a abătut asupra Ungariei, Austriei, Serbiei şi Croaţiei. Dar până acum nu s-a prezentat foarte clar care sunt efectele colonizării de către musulmani a anumitor zone din Europa şi ce implicaţii decurg, pe termen scurt sau mediu, din acest fenomen.
De cincizeci de ani, pe scena Europei occidentale are loc un spectacol regizat de clasa politică in care imigraţia musulmană, multiculturalismul şi corectitudinea politică, au fost şi sunt principalii actori ai unui delirant şi masochist ménage a trois, ale cărui creaţii monstruoase sunt Zonele Interzise (No-Go Zones). „Zonele interzise” din Europa occidentală sunt trecute în revistă, succint dar convingator, într-un articol scris de Soeren Kern – „Ocupaţie fără tancuri şi soldaţi”, apărut recent în Hudson NY, dar care a trecut neobservat.
Articolul evidenţiază faptul că islamiştii intensifică crearea zonelor interzise ne-musulmanilor în oraşele Europei. Cea mai mare parte a acestor „zone interzise” funcţionează ca nişte micro-state guvernate de Sharia. Autorităţile ţărilor gazdă au pierdut, se pare, controlul acestor cartiere unde, în majoritatea cazurilor, serviciile publice – adică poliţia, pompierii şi serviciul de ambulanţă – nu mai au acces. „Zonele interzise” sunt rezultatul deceniilor de politică multiculturală, care i-a încurajat pe musulmani să creeze societăti paralele şi să trăiască într-o auto-segregare, mai degrabă decât să se integreze în ţările gazdă europene.
În Marea Britanie, de exemplu, gruparea musulmană „Musulmanii contra cruciadelor” a lansat o campanie pentru transformarea a 12 oraşe engleze- incluzând şi ceea ce ei numesc Londonistan – în state islamice independente. Aceste aşa zise emirate islamice funcţionează ca nişte enclave autonome, supuse Sharia şi în afara legilor britanice. Acest „Proiect al Emiratelor Islamice” enumeră oraşele Birmingham, Bradford, Derby, Dewsbury, Leeds, Leicester, Liverpool, Luton, Manchester, Sheffield, cât şi Waltham Forest în nord-estul Londrei şi Tower Hamlets în est, ca teritorii pe cale sa fie supuse în întregime legii islamice Sharia.
In cartierul londonez Tower Hamlets (numit şi Republica Islamică Tower Hamlets), predicatorii musulmani, porecliţi şi Talibanii din Tower Hamlets, ameninţă regulat cu moartea femeile care nu poartă vălul islamic. Străzile învecinate sunt împânzite cu afişe care te avertizează: „Intraţi într-o zonă controlată de SHARIA; aici se aplică legea islamică!”. Toate reclamele publicitare care sunt considerate ofensatoare pentru musulmani sunt vandalizate sistematic sau acoperite cu spray negru.
În Luton, în cartierul Bury Park, musulmanii sunt acuzaţi de a pune în practică o adevarată „epurare etnică”, hărţuindu-i pe ne-musulmani, până când aceştia cedează şi se mută în altă parte. În West Midlands, doi predicatori creştini au fost acuzaţi de „incitare la ură” pentru că distribuiau evanghelii într-o zonă predominat musulmană din Birmingham. În Leytonstone, la est de Londra, extremistul musulman Abu Izzadin i-a urlat în fata fostului ministru M. John Reed: „Cum ai îndrăznit să vii într-o zonă musulmană.”
În Franţa, sectoare mari din cartierele musulmane sunt considerate ca ” Zone Interzise” de poliţia franceză. Recent au fost delimitate 751 de „Zones urbaines sensibles”, sau ZUS, cum mai sunt numite printr-un eufemism. O listă completă a acestor ZUS se gaseşte pe un site oficial al guvernului francez, cu hărţi din satelit şi o demarcare precisă străzilor. Se estimează că cinci milioane de musulmani trăiesc în aceste „zone urbane sensibile”, zone în care statul francez nu-şi mai exercită controlul! Imigranţii musulmani au preluat controlul unor parţi din Franţa.
La Paris şi în alte oraşe franceze cu o numeroasă populaţie musulmană, ca Lyon, Marseille şi Toulouse, mii şi mii de musulmani închid străzile (oprind astfel activităţile comerciale şi traficul pietonal şi auto) pentru a-şi ţine rugăciunea de vineri. Anumite moschei îşi folosesc staţiile de amplificare pentru a-şi difuza predicile şi rugăciunile. Acest spectacol săptămânal (imagini, aici), numit şi „ocupaţia fără tancuri şi soldaţi”, provoacă derută şi mânie în rândul populaţiei. În ciuda nenumaratelor plângeri, autorităţile locale refuză să intervină deoarece se tem să nu provoace revolte ale musulmanilor.
Bruxelles, capitala Belgiei, este deja în proporţie de 20%, musulmană. Multe cartiere locuite de musulmani au devenit zone interzise poliţiştilor, aceştia fiind frecvent atacaţi atunci când pătrund în ele. În districtul Kuregem din Bruxelles, care seamănă adesea cu o zonă de razboi urban, poliţia patrulează cartierul în doua tanchete blindate: una pentru transportul echipei de poliţişti şi cea de-a doua, pentru escorta celei dintâi. În alt cartier bruxelez, Molenbek, poliţiştii au primit ordin de a nu bea cafea sau a manca sandwich-uri în public în timpul Ramadanului.
În Germania, Bernhardt Witthaut, comisar de poliţie, a declarat la 1 august ziarului Der Westen că imigranţii musulmani sunt în curs să impună zone interzise în numeroase oraşe germane, cu o viteză alarmantă. Ziaristul l-a intrebat pe B. Witthaut: „Există zone urbane, de exemplu în Ruhr, unde cartiere întregi sunt zone interzise, iar poliţia nu mai poate asigura securitatea?”
Domnul Witthaut a răspuns: „Toţi comisarii de poliţie şi ministrul de interne vor nega această realitate, dar este evident că noi ştim foarte bine unde ne putem deplasa cu o simplă maşină de poliţie şi unde este nevoie de un transportor blindat de trupe. Adevărul este că, colegii noştri nu se mai pot deplasa în echipe de doi, fără a deveni, ei înşişi, victimile unei crime. Şi ceea ce este mai grav: în aceste zone, autorii crimelor nu sunt nici măcar inculpaţi! Sînt lăsaţi „de capul lor”. Ar trebui, cu adevărat un caz foarte grav, pentru ca noi, poliţiştii, să fim auziţi. Puterea Statului este total absentă de pe această scenă!”
În Italia, musulmanii au preluat controlul Pieţei Veneţia din Roma pentru rugăciunile de stradă. La Bolognia, musulmanii au ameninţat în repetate rânduri că aruncă în aer catedrala San Pietronio care conţine o frescă veche de şase secole inspirată din Infernul lui Dante, ce infăţişează un Mahomed torturat de diavolii Infernului.
În Olanda, un tribunal olandez a cerut guvernului să publice o listă incorectă politic, a celor 40 de zone interzise din ţară. Cele mai problematice cinci cartiere musulmane sunt la Amsterdam, Rotterdam şi Utrecht. Cartierul Kolenkit din Amsterdam este problema numărul unu a ţării. În sfârşit trei districte periculoase sunt Pendrecht, Het Oude Noorden şi Bloemhof în Rotterdam. Cartierul Ondiep din Utrecht ocupă poziţia a cincea, urmat de Rivierenwijk(Deventer), Spangen (Rotterdam), Oude Westen (Rotterdam), Heechterp/Schieringen(Leeuwarden) şi Noord-Oost(Maastricht).
În Suedia, care are cea mai generoasă lege a imigrării din Europa, largi teritorii în sudul oraşului Malmo, care are mai mult de 25% musulmani, sunt zone interzise ne-musulmanilor. Pompierii şi ambulanţele refuză să intre în cartiere musulmane ca Rosengard, fără o escortă puternică a poliţiei. Şomajul în rândul bărbaţilor în Rosengard depăşeşte 80%! Când pompierii au încercat să stingă un incendiu declanşat la moscheea principală din Malmo, au fost atacati cu pietre.
În oraşul suedez Goteborg, tinerii musulmani au atacat cu cocktail-uri Molotov maşinile poliţiei.
În cartierul Angered, peste 15 maşini ale poliţiei au fost distruse, tinerii musulmani folosind lasere pentru a-i orbi pe politisti.În cartierul Backa din Goteborg tinerii au atacat cu pietre maşinile poliţiei, poliţia având dificultăţi în a stopa atacurile declanşate contra ambulanţelor şi pompierilor în diferite cartiere ale oraşului. Dar,potrivit imamului Adly Abu Hajar din Malmo: „Suedia este cel mai bun stat islamic din lume.” Este doar o prezentare scurtă, dar clară, a principalelor enclave musumane din Europa, dar realitatea este mult mai dură, iar implicaţiile şi efectele sunt uriaşe.
- Precizări legate de asocierea dintre Dan Puric şi Arsenie Boca - 8 februarie 2016
- Toalete „corecte politic” pentru imigranţi - 6 februarie 2016
- Ce au în comun Dan Puric şi Arsenie Boca - 3 februarie 2016