Aproape 300.000 de euro a plătit, în 2020, Guvernul condus de Ludovic Orban pentru realizarea campaniei de informare „Poartă mască”, scrie Pagina de media.
Acești bani au ajuns la trei agenții de publicitate, respectiv la Lion Communications, GMP Advertising și McCann Erickson.
Potrivit sursei citate, cea mai mare sumă, de aproape 150.000 de euro, a fost virată agenției Lion Communications. Grupul condus de Ștefan Iordache a furnizat în mai multe rânduri „servicii de creație și producție materiale campanie de informare publică combatere COVID.”
Totodată, aproape 80.000 de euro au ajuns la GMP Advertising, condusă de Felix Tătaru, Agenția a furnizat și servicii pentru ultimele faza ale campaniei și materiale din seria „Siguranța la vot”.
Nu în ultimul rând, agenția McCann Erickson, fondată de Bogdan Enoiu, s-a ocupat de reclamele din prima parte a campaniei de prevenire COVID, cu „Poartă mască”. Guvernul a plătit către McCann, la începutul lunii septembrie, toată suma de aproape 60.000 de euro.
- Zilele Culturii și Spiritualității la Mănăstirea „Sfânta Ana” Rohia. Părintele Nicolae Steinhardt, comemorat la 102 ani de la naștere - 29 iulie 2024
- „Carnea cultivată” în laborator, tot mai aproape de autorizare pentru comercializare în UE - 28 iulie 2024
- Părintele mărturisitor Constantin Voicescu, pomenit, duminică, la Mănăstirea Cernica - 27 iulie 2024
Poartă botniță. Arată că gândești cu tembelizorul. Pentru că guvernul știe că ești prost și nu știi să folosești o batistă…