IKEA România a lansat, luni, campania „Iubirea există și în afara celor patru pereți”, anunțând pe Facebook că a ridicat steagul curcubeu, simbolul homosexualității, în fața magazinelor IKEA.
Anunțul a fost făcut de Ziua Internațională împotriva Homofobiei, Transfobiei și Bifobiei.
„Ne consolidăm angajamentul pe care îl avem pentru a crea un mediu de lucru incluziv în care toți colegii noștri LGBT+ se simt bine-veniți, respectați și apreciați pentru cine sunt. În calitate de companie care este ghidată de viziunea de a crea o viață de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulți oameni, simțim responsabilitatea și privilegiul de a putea susține o schimbare pozitivă a societății în acest sens”, a anunțat, pe Facebook, compania IKEA.
Totodată, IKEA România a rezervat pe site-ul oficial un spațiu pentru campania „Iubirea există și în afara celor patru pereți”, disponibil aici.
- Premierul Marcel Ciolacu, în presa austriacă: Forțele extremiste trebuie izolate - 23 noiembrie 2024
- Iniţiatorul constituirii Bisericii Ortodoxe Române din Ucraina, Eugen Pătraş, interdicţie de a intra pe teritoriul ucrainean - 23 noiembrie 2024
- Europarlamentarul Claudiu Târziu, la Iași: Vă chem să mergeți la vot și să alegeți oameni care țin cu România! - 22 noiembrie 2024
”Iubirea” există și în dos. Halal ”iubire”….