Pierderi istorice pentru Cola-Cola, după ce Ronaldo a refuzat sticlele sponsorului EURO 2020. „Beți APĂ!”

Valoarea acțiunilor Coca-Cola la bursă a scăzut cu patru miliarde de dolari, după ce Cristiano Ronaldo a mutat două sticle, în timpul unei conferințe, alegând o sticlă cu apă, scrie GSP.ro.

Cristiano Ronaldo a înlocuit, în conferința de presă organizată înainte de meciul cu Ungaria, sticlele de Coca-Cola, sponsor EURO 2020, cu una de apă.

Gestul său nu a rămas fără ecou, scrie sursa citată. Valoarea acțiunilor companiei a scăzut astfel de la 242 miliarde de dolari la 238 de miliarde.

Cristiano Ronaldo, 36 de ani, cunoscut pentru atenția deosebită pe care o dă alimentației și pentru regimul de viață extrem de sănătos, a fost nemulțumit de sticlele de Coca-Cola de pe masă, puse pentru reclamă.

Ronaldo le-a dat la o parte și a plasat în locul lor sticla sa de apă: „Beți apă!”, a îndemnat Cristiano Ronaldo.

Raluca Oanță

About Raluca Oanță

Jurnalist cu peste 10 ani de experiență. A lucrat în presa scrisă și în televiziune. A absolvit Facultatea de Sociologie din cadrul Universității București; ulterior, a urmat un master de Antropologie și Dezvoltare Comunitară.

Ne puteți urmări și pe Telegram: https://t.me/RevistaRost


Un comentariu la „Pierderi istorice pentru Cola-Cola, după ce Ronaldo a refuzat sticlele sponsorului EURO 2020. „Beți APĂ!””

  1. SUTE DE MILIARDE de dolari… Mai e de mirare de ce este o pandemie de obezitate și tot felul de boli datorată unui stil de viață nesănătos și a unei alimentații pline de mizerii?

Comentariile sunt închise.