România „s-a promovat” la Târgul de Turism din New York cu o perdea neagră și câteva poze. Cum justifică Ministerul Turismului costul de 8.000 de dolari și de ce a șters Consulatul fotografia

O imagine postată de Consulatul României la New York despre promovarea țării noastre la un târg de turism doar cu niște fotografii A4 prinse de o perdea neagră a devenit virală în scurt timp, dar a fost ștearsă la fel de repede, din cauza comentariilor negative.

Consulatul României la News York posta, săptămâna trecută, informații despre participarea României la Târgul de Turism din New York.

Manifestarea a constituit spațiul mult așteptat de specialiștii din domeniu pentru a disemina informații exclusive, oferte de călatorie și programe turistice care nu pot fi găsite într-o astfel de prezentare nicăieri altundeva. Reprezentanții țării noastre au beneficiat, pe toată perioada desfășurării evenimentului, de suportul și sprijinul logistic al conducerii Consulatului General al României la New York și al Biroului de Promovare Comercială și economică”, se arata în anunțul Consulatului.

Postarea, însoțită de o imagine cu reprezentanții României adunați în fața unei perdele negre pe post de stand oficial, a declanșat un val de reacții negative și a fost ștearsă ulterior.

În replică, Ministerul Antreprenoriatului și Turismului a precizat, prin intermediul unui comunicat postat pe Facebook, că participarea la târgul de turism de la New York, cu pachet de bază, a fost inclusă în lista manifestărilor expoziționale internaționale pentru anul curent.

„Documentul a fost întocmit și agreat în cadrul consultărilor desfășurate la sediul instituției cu reprezentanții asociațiilor, federațiilor și patronatelor de profil, iar ulterior aprobat prin ordinul ministrului antreprenoriatului și turismului nr. 80/27.01.2022.

Amenajarea standard, oferită de organizatorul Travel and Adventure Show țării noastre și tuturor celorlalți expozanți care au optat pentru această ofertă, constă în decor format din pânză de culoare neagră, amplasată pe pereții despărțitori și pe mese, și afișaj de țară, fiind specifică manifestării expoziționale din New York de mai bine de 20 de ani. Respectiv, acest tip de amenajare a fost întâlnită și la edițiile anterioare, iar ministerul a plătit anul acesta suma de 7.990 dolari. Din 200 de expozanți, peste 90% au optat pentru organizarea standului în formatul precizat anterior, pus la dispoziție de organizator.

Sursa foto: Ministerul Turismului

Totodată, precizăm că pentru anul curent, s-a agreat cu reprezentanții din industrie ca toate participările la târgurile internaționale să fie cu standuri existente în oferta organizatorului”, se menționează în comunicatul Ministerului Antreprenoriatului și Turismului.

Raluca Oanță

About Raluca Oanță

Jurnalist cu peste 10 ani de experiență. A lucrat în presa scrisă și în televiziune. A absolvit Facultatea de Sociologie din cadrul Universității București; ulterior, a urmat un master de Antropologie și Dezvoltare Comunitară.

Ne puteți urmări și pe Telegram: https://t.me/RevistaRost


Un comentariu la „România „s-a promovat” la Târgul de Turism din New York cu o perdea neagră și câteva poze. Cum justifică Ministerul Turismului costul de 8.000 de dolari și de ce a șters Consulatul fotografia”

  1. Cat de importanti si ” de bagati ” in seama suntem pe tara respectiva se vede din imagini si din costurile amenajarii rerspectivului pavilion, o ” spaguta ” de o ” cina festiva ” la un restaurant de lux din New York, Dar , sa nu uitam de ” tatucul ” nostru de la vest , AL CAROR CETATENI VOTANTI , macar prin ” parteneriatul NATO ” si ” scutul de la DEVESULU ” speram sa ne cunosca ,( speram sa nu ne confunde iar cu Budapesta , ca in trecut ) fiindca prin ” turism ” am vazut , cat de ” IMPORTANTI SUNTEM ” .RUSINE AMBASADEI ROMANE IN SUA PENTRU UN ASEMENEA CIRC .BINE CA AVEM UN AMBASADOR ” FOST SEF ” de structura de informatii romane. Tot respectul pentru domnul ambasador in cauza.

Comentariile sunt închise.