Compania suedeză IKEA, o nouă promovare a homosexualității în România. Steagul curcubeu a fost arborat în fața magazinelor

Compania suedeză IKEA a anunțat că și în acest an marchează Ziua Internațională împotriva Homofobiei, Transfobiei și Bifobiei, ridicând steagul curcubeu, simbolul homosexualității, în fața magazinelor IKEA din România.

„Și în acest an, de Ziua Internațională împotriva Homofobiei, Transfobiei și Bifobiei, ridicăm steagul curcubeului.

Susținem crearea unui mediu în care toată lumea este acceptată, apreciată și binevenită. Indiferent că sunt în propria lor casă, a familiei lor, a prietenilor lor sau în a noastră – magazinul IKEA”, a anunțat IKEA, pe pagina de Facebook.

Reamintim că IKEA a sărbătorit și anul trecut această zi ridicând stegul curcubeu în fața magazinelor din România, după cum a relatat atunci RostOnline.

Ziua internaţională de luptă împotriva homofobiei, transfobiei şi bifobiei se marchează, anual, la 17 mai, reprezentând data la care homosexualitatea a fost scoasă de pe lista bolilor de către Organizaţia Mondială a Sănătăţii (OMS), respectiv 17 mai 1990.


Ne puteți urmări și pe Telegram: https://t.me/RevistaRost


2 comentarii la „Compania suedeză IKEA, o nouă promovare a homosexualității în România. Steagul curcubeu a fost arborat în fața magazinelor”

Comentariile sunt închise.