Campanie agresivă pe străzile din București pentru promovarea parteneriatului civil între persoane de același sex. Mesaje similare, difuzate pe panouri digitale și în Cluj, Iași și Constanța

Începând de miercuri, 1 noiembrie, pe străzile din Capitală și-au făcut apariția panouri stradale cu mesaje pro-homosexualitate și în favoarea parteneriatului civil între persoane de același sex.

Campania a fost lansată de MozaiQ, asociație care promovează drepturile homosexualilor din România. Așa cum au anunțat organizatorii, campania este derulată cu sprijinul financiar Active Citizens Fund- Romania, program finanțat de Islanda, Liechenstein și Norvegia prin Granturile SEE 2014-2021.

Primele panouri care vor difuza materiale vizuale au fost amplasate în Piața Națiunile Unite din centrul Capitalei, astfel de mesaje urmând să apară în mai multe zone din București.

Organizatorii anunță că „cea mai mare campanie media LGBTI din România, prin care vizează promovarea parteneriatelor civile între persoane de același sex și deschiderea unei conversații în România despre drepturile comunității LGBTI.”

Campania va avea patru componente esențiale, respectiv panotajul stradal, campania pe platformele de social media, conținutul video și mesajele radio.

În mesajele de promovare sunt folosite imagini cu medici și cu pompieri.

 

Mesajele vizuale ale campaniei au fost create de mai multe agenții de creație și advertising, precum: Glitch Shop, Next Advertising Romania, CAP, Cheil Centrade, Rusu+Borțun, Daniel & Andrew, Studio Meka, Orchestra Gologan, Monica Jitariuc și Cristiana Belodan.


Ne puteți urmări și pe Telegram: https://t.me/RevistaRost


Un comentariu la „Campanie agresivă pe străzile din București pentru promovarea parteneriatului civil între persoane de același sex. Mesaje similare, difuzate pe panouri digitale și în Cluj, Iași și Constanța”

Comentariile sunt închise.