Claudiu Târziu (AUR): Aberant: Un elev român este sancționat pentru patriotism! O demonstrație de forță a extremismului stângii globaliste

Claudiu Târziu, președintele CNC AUR, a criticat în termeni duri măsurile luate de conducerea Colegiului „George Barițiu” împotriva unui elev , care a fost sancționat pentru a adus la școală stickere cu mesaje unioniste.

Această situație „o demonstrație de forță a extremismului stângii globaliste”, subliniază Claudiu Târziu.

„S-au depășit toate limitele! Sunt realmente scandalizat de cazul, devenit public, al elevului Vlad Țăranu de la Colegiul Tehnic `George Barițiu` din Baia Mare, caz care sintetizează toată toxicitatea sulfuroasei corectitudini politice globaliste ce inundă și mutilează pe nesimțite toate societățile. Un elev român de clasa a X-a, sancționat pentru … patriotism? Este uluitor!!! I-a fost scăzută nota la purtare, i s-a administrat o mustrare scrisă și i-a fost impusă consilierea psihologică după ce a adus în școală câteva stickere pe care scria `Eroii nu mor niciodată` și `Basarabia e România`. Conducerea Colegiului Tehnic George Barițiu a considerat că acestea ar fi materiale care, prin conținutul lor, atentează la independența, suveranitatea și integritatea națională a țării, care cultivă violența și intoleranța, deci elevul trebuie pedepsit pentru propagandă unionistă culmea! într-un colegiu al cărui patron spiritual este un ilustru precursor al unionismului, subliniază Claudiu Târziu.

„Se dovedește că George Orwell n-a avut marele noroc să fi fost contemporan cu direcțiunea de la `Gerge Barițiu` din Baia Mare, pentru că ar fi avut mult mai generoase surse de inspirație din viața reală pentru romanul 1984”, a adăugat Claudiu Târziu.

„Fără să generalizez, școala românească se confruntă cu fenomene de o gravitate deosebită: consum de droguri, violență, dezinteres agresiv pentru autoritatea didactică și pentru învățătură, care, împreună, plasează România pe rușinoase locuri fruntașe la analfabetism funcțional. Acestora li se adaugă promovarea agendei politico-ideologice a extremei stângi globaliste, care aduce pornografia în manuale și activități școlare, începând cu clasele cele mai mici. Astăzi, această agendă ideologică extremistă a ajuns, și în România, să dicteze, iată! chiar si sancțiuni. A ajuns să-i pedepsească după rețețe bolșevice pe aceia care se declară deschis patrioți, creștini, promotori ai idealurilor naționale. Ceea ce este absolut inadmisibil! Or, din acest motiv, cazul adolescentului maramureșean Vlad Țăranu nu este unul particular sau de fapt divers, ci el probează o simptomatologie. Adică ansamblul manifestării unei afecțiuni social-politice foarte periculoase, cu mare potențial viral, care își propune în cele din urmă să scoată comunitățile, societățile, națiunile din rosturile și valorile lor de căpătâi, cu  contribuția omului nou la care bolșevicii visează de prea multă vreme. O asasinare politică a normalității”, conchide liderul AUR.

Reamintim că Vlad Țăranu, elev în clasa a X-a la Colegiul Tehnic „George Barițiu”, a fost sancționat cu scăderea notei la purtare, după ce a adus la școală stikere cu „Basarabia e România”, după cum a relatat RostOnline.


Ne puteți urmări și pe Telegram: https://t.me/RevistaRost


2 comentarii la „Claudiu Târziu (AUR): Aberant: Un elev român este sancționat pentru patriotism! O demonstrație de forță a extremismului stângii globaliste”

  1. Bravo lui , elevului , trebuie ” protejat ” atat legal cat si social si familial .Este un semn ” ca cei tineri , elevii au si ei credinta prin fapta si nu prin vorba lor , ca cei ” adulti ” plini de vorba ” crestineasca ” si povete , dar fara fapta , se pune ca cea mai buna ” VORBA ” a crestinului ” si a reprezentatiilor lui bisericesti , este ” FAPTA ” si nu vorba fara fapta ,se spune . dar numai un ” copil ” o practica

  2. Aceasta apare a fi prima generație lipsită de educație (a noilor profesori, probabil, generația anilor ’80, formată în anii ’90). O generație de profesori care informează elevii din manuale alternative, fără a forma caractere educate, puternice, de români adevărați, demni reprezentanți ai Școlii Românești. Procesul de la Bologna are Cartea Neagră, testele Pizza arată analfabetismul funcțional al elevilor, manualele sunt inconsistente, cu multe informații nedemonstrate, rupte de istoria disciplinei sau științei respective, ceea coboară mult gradul de cunoaștere și de înțelegere a procesului sau fenomenului. Profesorii și părinții elevilor de 17 ani fac parte împreună, aproape în totalitate, din generația pierdută a anilor grei 1980 și se simte lipsa lor de educație. Este necesar să diferențiem trei aspecte: școala nu înseamnă ziduri (ci punți, legături, afirmare, noutăți, creație), cartea nu înseamnă cunoștințe (ci cunoaștere, înțelegere, interpretare, discriminare), iar educație înseamnă tradiții, cultură, înțelegere, politețe etc. și nu se confundă cu celelalte două. Dar, deoarece pedagogului de școală nouă (de la conducerea ministerului și inspectoratelor școlare în jos) aceste aspecte îi sunt necunoscute, iritante, inconfortabile etc. va avea tendința de a informa elevii, de a le da teme cronofage, de a cere să reproducă informația, de a „stimula” elevii cu note…, de a „invita” proprii elevi la meditații și de a sta sluj în fața unui părinte potent financiar. Elevii cu părinți muncitori sunt… cei mulți. Și apoi, să ajungă profesorii – sufletul națiunii – la grevă, din cauză răului tratament din partea conducerii statului român înseamnă clar o degradare uriașă a situației românilor. Adică, proiectul de suflet „România educată”, eșuat în voia valurilor Istoriei. Și câte ar mai fi de spus…

Comentariile sunt închise.