Simbolul Jocurilor Olimpice de la Paris, o statuie reprezentând o femeie de culoare. „O operă de artă multiculturală”

O femeie de culoare ţinând în mână o ramură de măslin şi o flacără aurie, aşezată în mijlocul a şase scaune simbolizând toate continentele, este o sculptură concepută de artista americană Alison Saar pentru Jocurile Olimpice şi Paralimpice de la Paris care invită la dialog, scrie agenția AFP, citată de News.ro.

Această „operă de artă multiculturală”, în cuvintele artistei californiene, a fost inaugurată duminică după-amiază în grădina Charles-Aznavour, la poalele Champs-Elysées din Paris, cu 33 de zile înainte de ceremonia de deschidere a marelui eveniment sportiv.

Intitulată „Salon”, lucrarea lui Alison Saar, 68 de ani, se doreşte a fi un „spaţiu deschis tuturor, care încurajează dialogul şi permite întâlnirile”, potrivit artistei.

Statuia cuprinde mai multe elemente, toate realizate de artistă în atelierele din Puy-de-Dŕ’me, în centrul Franţei.

Din bronz şi rocă vulcanică rezistentă la intemperii şi la poluanţii din mediul înconjurător, lucrarea include o figură feminină mare, aşezată, care ţine ramuri de măslin într-o mână şi o flacără aurie în cealaltă, precum şi şase scaune, dispuse într-un cerc, provenind din Africa de Vest, America Centrală, Franţa, China şi Europa. Unul dintre ele este şi un scaun antic, simbolizând originile Jocurilor Olimpice.

Pe același subiect:

Sportivii de la Jocurile Olimpice de la Paris, la un pas de colaps, din cauza politicilor de mediu. Delegațiile aduc de acasă aparate mobile de aer condiționat

 


Ne puteți urmări și pe Telegram: https://t.me/RevistaRost


Un comentariu la „Simbolul Jocurilor Olimpice de la Paris, o statuie reprezentând o femeie de culoare. „O operă de artă multiculturală””

  1. Într-adevăr, statuia cuprinde mai multe elemente, toate oculte.
    Începînd cu cercul figurat de așezarea scaunelor , flacăra ce îl simbolizează pe Lucifer, Purtătorul Luminii, cercurile ” Olimpice ” de la picioarele așa numitei femei care mie îmi face impresia a fi și bărbat în același timp deoarece umerii sunt mai lați decît bazinul iar construcția anatomică este mai apropiată de cea a unui bărbat decît a unei femei , mamă prin excelență și deci cu șolduri late .
    Această reprezentare are toate elementele ce pot fi corelate cu magia neagră de tip Voo-Doo, figura Purtătorului Luminii fiind și ea din rasa neagră.
    Mă întreb de ce „artista ” a ales această rasă pentru a o dedica evenimentului sportiv de la Paris, doar dacă o fi în legătură cu viitorul papă, care va fi un negru din cîte am auzit eu .
    În tot cazul, aceasta lucrare imi face impresia că a fost comandată în această formă, scopul ei neavînd nimic de a face cu sportul de performanță în sine .

Comentariile sunt închise.