Propagandă LGBT într-o emisiune de maximă audiență. Cum promovează Antena 1 „căsătoria” între persoane de același sex

Antena 1 promovează, într-o emisiune din prime time, comunitatea LGBT și căsătoria dintre persoane de același sex.

Este vorba despre emisiunea „Asia Express”, realizată de Mona Segall.

Doi dintre concurenții la ediția din acest an, Andrei Ursu și Vlad Condurache, sunt homosexuali, iar Antena 3 a ținut să anunțe că „cei doi au dus relația la următorul nivel și și-au surprins fanii cu o veste neașteptată”.

„Întrebat fiind unde i-a plăcut cel mai mult în Asia, Andrei a povestit că i-a plăcut foarte tare în Bali, dar nu zona turistică, ci cea organică, unde a ales să stea cu Vlad. El a povestit despre o cazare la o orezărie și a spus că i-a plăcut foarte mult că în Bali el și Vlad au mers la un atelier de argintărie unde și-au făcut verighete.

Vestea impresionantă i-a luat prin surprindere pe fani căci se pare că Andrei și Vlad au vrut să ducă relația lor la următorul nivel. Fanii i-au lăudat pe cei doi concurenți pentru curajul lor de a intra în competiție asumați ca și cuplu”, anunță Antena 1.

Emisiunea „Asia Express” este prezentată ca fiind lider de audiență.

Ediția de joi seara a fost difuzată în intervalul 20:28 – 00:16 și a obținut, pe tronsonul publicului comercial cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, o audiență medie de 5.8 puncte de rating și o cotă de piață de 21.8%, în timp ce următorul clasat înregistra 5.4 puncte de rating și o cotă de piață de 20.5%. În minutul de aur 21:17, 1.082.000 de telespectatori au urmărit cursa pentu ultima șansă, potrivit Antena 1.


Ne puteți urmări și pe Telegram: https://t.me/RevistaRost


Un comentariu la „Propagandă LGBT într-o emisiune de maximă audiență. Cum promovează Antena 1 „căsătoria” între persoane de același sex”

  1. Canalele de televiziune ca și cele de radio sunt mijloace de manipulare socială , așa zisa inginerie socială, de modificare radicală a percepției publice asupra unor evenimente sau situații artificial create . Așa a fost Revoluția sexuală din 1968 în care publicul în majoritatea lui moral a fost transformat cu ajutorul programelor Tavistock și a drogurilor de tipul LSD sau a rock-ului într-o masă din ce în ce mai dezorientată comportamental , ușor de manipulat și de adus într-o stare de involuție din ce în ce mai accentuată, sub umbrela ” progresului ” și a ” evoluției sociale ” . Primii vizați au fost tinerii .

    De altfel se vede foarte clar că toate manipulările LGBT actuale au ca țintă tinerii începînd de la cele mai fragede vîrste. Eu una nu am văzut pînă acum nici un sexagenar despre care să se facă emisiuni legate de comportamentul sexual pervers .

    În afară de asta, toate posturile de radio și televiziune au în cadrul personalului lor indivizi ai serviciilor secrete, căci aceștia au roluri bine definite în reușita acestor programe de inginerie socială , și nici o emisiune nu este posibilă fără acordul acestora privitor la conținut.

Comentariile sunt închise.