Marcel Ciolacu, liderul PSD care a demisionat de la conducerea partidului după ce a ratat intrarea în turul 2 al alegerilor prezidențiale, a cheltuit cu presa peste 50 de milioane de euro, din bani publici, pentru propagandă, dezvăluie o anchetă snoop.
PSD a plătit cei mai mulți bani pentru promovarea în presă și propagandă în ultimii cinci ani. A fost singurul partid care nu a oferit informații despre site-urile cu care a încheiat contracte, notează sursa citată.
Deși Marcel Ciolacu a susținut în mai multe conferințe de presă că este un adept al transparenței, a ascuns mereu destinația banilor și a refuzat să răspundă solicitărilor presei. A ignorat avertismentele organismelor internaționale care au criticat secretomania contractelor.
Conform informațiilor colectate de Snoop, suma plătită în mandatul lui Marcel Ciolacu în fruntea PSD pentru presă și propagandă a depășit 250 de milioane de lei (50 milioane de euro).
PSD folosește agenții precum Vertigo Events și Concept Media Management pentru a cumpăra spațiu în presă, TV și online, evitând transparența. Deși partidele nu pot încheia contracte directe cu televiziunile în afara campaniei, o fac cu site-urile acestora.
50 de milioane de euro, suma cheltuită de PSD în ultimii cinci ani, reprezintă bugetul unei redacții de presă independentă pentru cel puțin 50 de ani, se arată în ancheta snoop.
- Parlamentul European, apel pentru aderarea completă a României și Bulgariei la Schengen - 26 noiembrie 2024
- Marcel Ciolacu (PSD) a cheltuit cu presa peste 50 de milioane de euro, bani publici, pentru propagandă - 26 noiembrie 2024
- 26 noiembrie. Sfântul Stelian, ocrotitorul copiilor și al familiei creștine - 26 noiembrie 2024